Založ si blog

Humenné – hlavné mesto televízneho spravodajstva

Po návrate domov som si začala viac všímať veci, ktoré súvisia s východným Slovenskom. Nie že by som na ne bola citlivejšia, ale si ich tak nejak prirodzene všímam viac. V poslednej dobe som začala mať pocit, že sa nám hlavné mesto presťahovalo. Nie do druhých najväčších Košíc a nie do tretieho najväčšieho Prešova. Ale do Humenného. Že prečo si to myslím? Nuž ak pozeráte televízne spravodajstvo na Jojke, možno máte ten pocit aj vy.

Pomaly nie je dňa, kedy by sa Humenné nespomínalo v správach a niekedy aj dvakrát. Dokonca som si začala robiť čiarky. V zošite ich mám za mesiac 18. A koľko bolo správ z nášho krajského mesta Prešova? 14. No nie je to trochu zvláštne?

Myslím si, že je výborné, keď televízne správy nie sú len o Bratislave a dostávajú priestor aj iné regióny, ale mohli by ich dostávať trochu vyrovnanejšie. Neviem čím to je, že v práve v Humennom sú dve redaktorky, ale možno by im v redakcii mohli požičať služobné auto, aby viac spoznávali aj okolité mestá. Čo tak zájsť do Sniny, Medzilaboriec, Stropkova, či Vranova? Určite aj tieto mestá ponúkajú kopec zaujímavých príbehov. Čo takto viac sa venovať aj Prešovu a jeho problémom? Myslím, že aj obyvateľov Bratislavy by zaujímali o niečo viac.

Úprimne, ja som rada, že sa o Zemplíne hovorí. Ale mohlo by sa aj o iných zemplínskych mestách a možno by aj úroveň informácií mohla byť na vyššej úrovni. Teraz to vyzerá, ako keby bolo potrebné splniť nejaký počet príspevkov redaktorkou, tak odvysielajú naozaj hocičo. Určite si to budem všímať aj ďalej a som zvedavá, že či t bola iba náhoda, alebo nový trend. Ak to však bude pokračovať, určite napíšem do Jojky a spýtam sa, že či im za tie správy Humenčania platia 🙂

Bude pomník Kuciakovi ďalšou hanbou v Humennom?

31.01.2020

Opäť som sa stretla s priateľmi v mojom rodnom meste. Zistila som, že Humenné je opäť polarizované iniciatívou samozvaného spolku Príď a poznaj, ktoré chce na Južnom námestí postaviť pomník Jánovi Kuciakovi a jeho snúbenici, ktorí boli zavraždení minulý rok. Pomník by mal byť zadarmo, mesto má poskytnúť vraj iba pozemok. Ale ako to už býva, veci zadarmo sa oplatia [...]

Nezabúdajme, že aj v komunálnej politike ide o peniaze až v prvom rade

08.04.2019

Pod rúškom veľkej politiky sa neraz skrýva ta malá, menej zaujímavá, ako keby ľudí zaujímala iba pri voľbách, alebo keď potrebujú urobiť poriadok s neposlušnými psíčkarmi. Ale netreba zabúdať, že aj v nej ide o peniaze až v prvom rade. Aspoň sa to tak javí, keď som sa zamyslela nad kauzičkami z našich končín. Porozprávam vám tri príbehy o tom, ako sa [...]

V Prešove nám pribudnú nové pamätihodnosti, niektoré sú umne skryté

12.02.2019

Po dlhom čase ma k napísaniu blogu inšpirovala dobrá správa. Mestské zastupiteľstvo v Prešove má rozhodnúť o rozšírení zoznamu pamätihodností (keď toto čítate, možno už rozhodlo, rokovanie je/bolo 13.2.2019). Ale samozrejme by som to nebola ja, aby som aj trošku nepodpichla. Najskôr k tej dobrej správe. Myslím si, že mesto Prešov má čo ponúknuť turistom, čo sa [...]

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

petrabacovcin

Po desiatich rokoch v Bratislave som sa rozhodla vrátiť naspäť do rodného kraja. Bližšie k rodine a s víziou, že aj v našom krásnom a jemne zaspatom kraji sa dajú robiť aj zaujímavé veci.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 73676x
Priemerná čítanosť článkov: 3684x

Autor blogu

Kategórie